תמר זנדברג על קבר ערפאת - תמר זנדברג - JHaringan : חכ תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי, בריאיון לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה, 13.1.20 צילום:

תמר זנדברג על קבר ערפאת - תמר זנדברג - JHaringan : חכ תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי, בריאיון לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה, 13.1.20 צילום:. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.08.19 בשעה 17:35 בברכה, הלבלר זנדברג: הוא חי וקיים וניזון מאידאולוגיה אלימה ומסוכנת, שאין אפילו כוונה להסתיר או לטשטש. מי את חושבת שאת?, צעקה בוקר על זנדברג, שהשיבה תשתקי כבר ואיימה בתביעת דיבה. לאחר שמוקדם יותר הערב כינתה זנדברג את סמוטריץ' בראיון לגלצ בכינוי הזרוע המדינית של נוער הגבעות, סמוטריץ' צייץ בטוויטר, לא הייתי כאן כמה שעות ואני רואה עכשיו שהזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל, זו שלא מפספסת הזדמנות לעלות להשתטח על קברו ולהתחבק עם הרוצחים ממשיכי דרכו, קוראת לעשות לאחיה המתיישבים את מה. סיפרתי לו על קבוצת ויזיט פלסטיין, במסגרתה ביקרתי בבית לחם לפני כמה שבועות, לראשונה מזה עשר שנים.

אני לא חושב שאי פעם הסכמתי עם תמר זנדברג על משהו. עימות בדיון בוועדת הכנסת על חוק גירוש מחבלים: בואו להשקיע בעתיד השמאל של ישראל, להכניס את תמר זנדברג לכנסת. הוא חי וקיים וניזון מאידאולוגיה אלימה ומסוכנת, שאין אפילו כוונה להסתיר או לטשטש. אלו טענות של טוקבקיסטים, שממומנים על ידי גורמים מאוד מאוד בכירים, ענתה החכית ממרצ לשאלתו של רזי ברקאי בנידון, בתכניתו 'מה בוער' בגלי צהל.

תמר זנדברג קבר ערפאת - Sitte
תמר זנדברג קבר ערפאת - Sitte from lh5.googleusercontent.com
כל מי שמסייר במוקטעה או נפגש עם בכירים שם נלקח לראות את קבר ערפאת שנמצא במתחם. חכ נאווה בוקר האשימה את עמיתתה תמר זנדברג, שביקרה לטענתה משפחת מחבל. סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר. בואו להשקיע בעתיד השמאל של ישראל, להכניס את תמר זנדברג לכנסת. מהיכרותי מנהיגים ערבים ומוסלמים לא מעטים הרי שאיש מהם לא היה משווה למשל את העלייה לקברו של ערפאת כעליה לקברו של קדוש מוסלמי, מנביאם מוחמד ועד קברם. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר על ידי העיתונאית טל שניידר בענין זה, ואישרה מפורשות את דבר ביקורה במקום ואת אמיתות תמונתה שם. מהומה רבה על לא דבר:

כמו כן מבקשת ההצעה לקבוע מדרג בין עבירות השימוש, האחזקה, ההפצה והסחר על פי מידות חומרה שונות.

תמר זנדברג היא חברת הכנסת מטעם סיעת מרצ. לאחר שמוקדם יותר הערב כינתה זנדברג את סמוטריץ' בראיון לגלצ בכינוי הזרוע המדינית של נוער הגבעות, סמוטריץ' צייץ בטוויטר, לא הייתי כאן כמה שעות ואני רואה עכשיו שהזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל, זו שלא מפספסת הזדמנות לעלות להשתטח על קברו ולהתחבק עם הרוצחים ממשיכי דרכו, קוראת לעשות לאחיה המתיישבים את מה. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר על ידי העיתונאית טל שניידר בענין זה, ואישרה מפורשות את דבר ביקורה במקום ואת אמיתות תמונתה שם. בפעם הבאה שבנימין נתניהו ייתפס בשקרים, האם תוכל זנדברג לתקוף אותו על חוסר אמינות? חכ תמר זנדברג, הנמצאת בימים אלו בעיצומו של המירוץ לתפקיד יור מרצ, הכחישה היום (ראשון) כי ביקרה בעבר בקברו של יאסר ערפאת. הוא חי וקיים וניזון מאידאולוגיה אלימה ומסוכנת, שאין אפילו כוונה להסתיר או לטשטש. דבר שהתגלה תוך זמן קצר כלא נכון בעזרת צילומים וציטוטים. הגב' זנדברג ביקשה להבהיר גם כי המונח הנכון אינו עלתה לקבר ערפאת אלא ביקרה בו במסגרת ביקור פוליטי במוקטעה, שכן חכ. ‏מסתבר שהחיבור של הימין החדש עם הכהניסטים לא נפל, והוא גם לא ״טכני״. האם תוכל תמר זנדברג להאשים אותם בהסתה? פוסטים אודות תמר זנדברג שנכתבו על ידי ארליך תביא אורז. הסיפור עם הייעוץ של משה קלוגהפט הוא אכן הזוי. חיים קוברין קיימים 6 ביצועים נוספים לשיר זה :

אלו טענות של טוקבקיסטים, שממומנים על ידי גורמים מאוד מאוד בכירים, ענתה החכית ממרצ לשאלתו של רזי ברקאי בנידון, בתכניתו 'מה בוער' בגלי צהל. האם תוכל תמר זנדברג להאשים אותם בהסתה? יובהר כי הגב' זנדברג אמנם ככל הנראה ביקרה בחלקת קבר ערפאת וככל הנראה אף תעמוד בראשות וועדת הסמים של הכנסת אך כל הציטוטים בשמה, כולל זה אודות קבר בר יוחאי, כמו האתר כולו, הינה סאטירה. הבוקר (ד') הניחה חכ תמר זנדברג (מרצ) הצעת חוק ראשונה ועל פיה שימוש עצמי והחזקה בכמות קטנה לא יהוו עבירה פלילית. הגב' זנדברג ביקשה להבהיר גם כי המונח הנכון אינו עלתה לקבר ערפאת אלא ביקרה בו במסגרת ביקור פוליטי במוקטעה, שכן חכ.

תמר זנדברג ערפאת - Sitte
תמר זנדברג ערפאת - Sitte from www.ynet.co.il
הוא חי וקיים וניזון מאידאולוגיה אלימה ומסוכנת, שאין אפילו כוונה להסתיר או לטשטש. בדרך דיברנו על הא ועל דא, בין היתר על ביקורים בגדה המערבית. ‏מסתבר שהחיבור של הימין החדש עם הכהניסטים לא נפל, והוא גם לא ״טכני״. דבר שהתגלה תוך זמן קצר כלא נכון בעזרת צילומים וציטוטים. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר על ידי העיתונאית טל שניידר בענין זה, ואישרה מפורשות את דבר ביקורה במקום ואת אמיתות תמונתה שם. בפעם הבאה שבנימין נתניהו ייתפס בשקרים, האם תוכל זנדברג לתקוף אותו על חוסר אמינות? כשחברת כנסת מצטלמת בעלייה לרגל לקברו של רב המרצחים ערפאת, זה בגלל שהיא מקדמת את השלום או בגלל שהיא מקדמת רישעות וטיפשות? חכ נאווה בוקר האשימה את עמיתתה תמר זנדברג, שביקרה לטענתה משפחת מחבל.

אני מניח כי למרות הצילום על קבר של הרוצח ערפאת היית מקבלת תמיכה מביליין.

ערכתי לאחרונה בתאריך 04.08.19 בשעה 17:35 בברכה, הלבלר זנדברג: גדי מטריד פוליטיקאים פרק 1: מהיכרותי מנהיגים ערבים ומוסלמים לא מעטים הרי שאיש מהם לא היה משווה למשל את העלייה לקברו של ערפאת כעליה לקברו של קדוש מוסלמי, מנביאם מוחמד ועד קברם. בתום הדיון אישרה הוועדה את זירוז הגשת ההצעה. סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה. מצד אחד מדובר באטרקציה תיירותית שקשה להתעלם ממנה, מצד. תמר זנדברג , ערפאת , קבר , רמאללה , מרצ , טל שניידר. יובהר כי הגב' זנדברג אמנם ככל הנראה ביקרה בחלקת קבר ערפאת וככל הנראה אף תעמוד בראשות וועדת הסמים של הכנסת אך כל הציטוטים בשמה, כולל זה אודות קבר בר יוחאי, כמו האתר כולו, הינה סאטירה. פוסטים אודות תמר זנדברג שנכתבו על ידי ארליך תביא אורז. זו לא רק תמונה בסלון של בן גביר, זה עולם הערכים של שר החינוך של הילדים שלנו. על הרכב שנסע לפניי התנוסס הסטיקר 'גולנצ'יק גאה'. חכ נאווה בוקר האשימה את עמיתתה תמר זנדברג, שביקרה לטענתה משפחת מחבל. חדשות רוטר תמר זנדברג לערוץ כאן יש לפנות את אריאל במסגרת הסכם.

הוא חי וקיים וניזון מאידאולוגיה אלימה ומסוכנת, שאין אפילו כוונה להסתיר או לטשטש. בדרך דיברנו על הא ועל דא, בין היתר על ביקורים בגדה המערבית. בפעם הבאה שבנימין נתניהו ייתפס בשקרים, האם תוכל זנדברג לתקוף אותו על חוסר אמינות? סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה. מצד אחד מדובר באטרקציה תיירותית שקשה להתעלם ממנה, מצד.

תמר זנברג - Juggo
תמר זנברג - Juggo from lh3.googleusercontent.com
בפעם הבאה שבנימין נתניהו ייתפס בשקרים, האם תוכל זנדברג לתקוף אותו על חוסר אמינות? תראי לך מצב שחכ היה עולה לקבר של הרוצח ברוך גולדשטיין. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר על ידי העיתונאית טל שניידר בענין זה, ואישרה מפורשות את דבר ביקורה במקום ואת אמיתות תמונתה שם. סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה. ממשלה ומחנה פוליטי שלא מוכנים להשתמש במילה 'כיבוש', פתאום 'טיהור אתני' זו האמירה היחידה שאפשר לחשוב עליה כדי לתאר הסדר אני יכולה להרגיע את חכ זנדברג שברמאללה אין יהודים ותוכלי להשתטח על קברו של ערפאת, לא תהיה לך בעיה. מהיכרותי מנהיגים ערבים ומוסלמים לא מעטים הרי שאיש מהם לא היה משווה למשל את העלייה לקברו של ערפאת כעליה לקברו של קדוש מוסלמי, מנביאם מוחמד ועד קברם. דבר שהתגלה תוך זמן קצר כלא נכון בעזרת צילומים וציטוטים. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.08.19 בשעה 17:35 בברכה, הלבלר זנדברג:

סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה.

סמוטריץ עונה לזנדברג הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל כיפה. האם תוכל תמר זנדברג להאשים אותם בהסתה? מצד שני, זנדברג מסתבכת שוב בתוך כמה ימים בבעיה של חוסר אמינות. בדרך דיברנו על הא ועל דא, בין היתר על ביקורים בגדה המערבית. אם נפתלי בנט ו/או בצלאל סמוטריץ' ייעזרו בעתיד בעצות האסטרטגיות של משה קלוגהפט כדי לקושש פופולריות זולה בימין על חשבון מפלגות וארגוני השמאל, היהיה לזנדברג משקל כשתזעק על אפילת הפשיזם? חכ נאווה בוקר האשימה את עמיתתה תמר זנדברג, שביקרה לטענתה משפחת מחבל. אלא שזנדברג כנראה שכחה כי היא נשאלה בעבר על ידי העיתונאית טל שניידר בענין זה, ואישרה מפורשות את דבר ביקורה במקום ואת אמיתות תמונתה שם. הגב' זנדברג ביקשה להבהיר גם כי המונח הנכון אינו עלתה לקבר ערפאת אלא ביקרה בו במסגרת ביקור פוליטי במוקטעה, שכן חכ. ממשלה ומחנה פוליטי שלא מוכנים להשתמש במילה 'כיבוש', פתאום 'טיהור אתני' זו האמירה היחידה שאפשר לחשוב עליה כדי לתאר הסדר אני יכולה להרגיע את חכ זנדברג שברמאללה אין יהודים ותוכלי להשתטח על קברו של ערפאת, לא תהיה לך בעיה. 29 באפריל 1976 (גיל 40). עימות בדיון בוועדת הכנסת על חוק גירוש מחבלים: חדשות רוטר יו ר מרץ תמר זנדברג בשבתרבות ראש ממשלת מדינת היהודים. חכ תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי, בריאיון לאריה גולן בתוכנית הבוקר הזה, 13.1.20 צילום:

בתום הדיון אישרה הוועדה את זירוז הגשת ההצעה תמר זנדברג. חדשות רוטר תמר זנדברג לערוץ כאן יש לפנות את אריאל במסגרת הסכם.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook